banner
Technologia

Rok 2015 oczami Ideo. Realizacja ambitnych planów.

Podsumowanie roku przez Ideo Sp. z o.o.Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo Sp. z o.o. bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy. – mówi Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o.

Podejmujemy nowe wyzwania

Realizowane przez nas w roku 2015 działania były szczególnie intensywne. Pomimo tego, że każdy kraj odznacza się specyficzną mentalnością i posiada odmienną specyfikę stawiliśmy czoło nowemu wyzwaniu i weszliśmy na nowe rynki. Obecnie poza Polską nasz firma aktywna jest także w Niemczech, Norwegii, Szwecji oraz Austrii.

Wdrażana przez Ideo strategia rozwoju w połączeniu z realizowanym przez nas indywidualnym podejściem do każdego z klientów pozwala na osiąganie zauważalnych efektów. Dzięki temu udało nam się zdobyć zaufanie międzynarodowych marek, które w ubiegłym roku dołączyły do naszego grona klientów. To właśnie na takim kierunku rozwoju chcemy się skupić w najbliższej przyszłości.

Współprace jakie udało nam się nawiązać w roku 2015 zaowocowały projektami realizowanymi dla firm takich jak: Grupa Energa, Provident, ThyssenKrupp Energostal czy Doppelherz.

Doceniamy zaufanie jakim darzą nas Klienci.

Nawet zdobywając nowe rynki nie zapominamy o aktywnym wspieraniu rozwoju naszych dotychczasowych Klientów. Nieustannie zależy nam na byciu częścią ich sukcesu i cieszymy się, że tak wiele marek darzy nas niesłabnących zaufaniem. Potwierdzaniem tego są kolejne zlecane przez nich projekty lub zlecenia dalszej rozbudowy istniejących już rozwiązań. Do grona naszych stałym klientów należą m.in.: Cobi, iParts, DNB, Stock Polska, PAP czy FFiL Śnieżka, BPH TFi oraz Wolters Kluwer.

Dbamy o nieustanny rozwój

Nawet przy prowadzeniu tak intensywnych działań nie zapominamy o rozwijaniu naszych kompetencji i zdobywaniu wiedzy. W roku 2015 skupiliśmy się przede wszystkim na optymalizacji pracy oraz udoskonalaniu jej metod. Nieustannie dbamy o zdobywanie nowych umiejętności i śledzimy wszelkie nowości jakie pojawiają się w branży. Dzięki takiemu podejściu możemy dostarczać naszym Klientom usługi charakteryzujące się najwyższą jakością.

Rozwijamy nie tylko nasze kompetencje ale również dbamy o rozwój zespołu. Tylko w zeszłym roku dołączyło do niego 20 specjalistów, którzy obecnie są zaangażowaniu w wiele bieżących projektów.

Marketing internetowy w Ideo Force

Rok 2015 to także ważna data dla submarki Ideo – Ideo Force. Rosnący zapotrzebowanie na usługi z obszaru marketingu internetowego przyczyniło się do intensywnego rozwoju firmy. Do teamu Ideo Force dołączyło 10 nowych twarzy, dzięki którym poszerzyliśmy wachlarz oferowanych przez nas usługi o m.in. te z zakresu programmatic buying & automation marketing.

Podajemy naszą wiedzę i doświadczenie dalej

Aby nadać naszej wiedzy i doświadczeniu jeszcze większą wartość staramy się dzielić nimi poprzez uczestniczenie w licznych spotkaniach branżowych i konferencjach. Zdobyte przez nas informacje o nowinkach i najnowszych trenach przekazujemy także naszym klientom.

W tych działaniach nie zapominamy także o młodszym pokoleniu. Szczególnie ważnym elementem naszej działalności jest nawiązywanie współprac z szkołami wyższymi i średnimi. W końcu to właśnie młodzież za kilka lat będzie tworzyć nasz świat.

Doceniamy wszelkie przejawy uznania

Zadowolenie klientów z wdrożonych przez nas realizacji jest ważnym elementem prowadzonych przez Ideo działań. Cieszą nas wystawiane przez nich referencje, zarówno te przesyłane w postaci oficjalnego dokumentu, jak i te przekazywane do znajomych, którzy w końcu również mogą zostać naszymi klientami.

Docenianie naszej pracy przez branżę w jakiej funkcjonujemy jest nie bez znaczenia w codziennej pracy. Wyjątkowo ważne są wyróżnienia jak np. to przyznane za wdrożoną przez nas rozbudowę sklepu BRW.com.pl w ramach konkursu Webstarfestival.

Tworząc nasze projekty nie zapominamy o równym dostępnie dla wszystkich użytkowników Internetu, także tych niepełnosprawnych. Dlatego też zdobycie przez stworzoną przez nas stronę www.krrit.gov.pl tytułu „Strona Internetowa bez Barier 2015” było dla firmy bardzo ważnym wydarzeniem.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.