banner
Artykuły, Technologia

Zarządzanie reklamacjami w PGNiG

Ideo Sp. z o.o. odpowiedzialne było za wdrożenie Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów dla PGNiG SA w oparciu o elektroniczny obieg dokumentów. Aplikacja została dodatkowo połączona z System Analitycznym. Jednym z elementów uruchomienia systemu było również szkolenie 900 osób, pracujących w 7 oddziałach firmy.

Głównym zadaniem nowego systemu było przede wszystkim przyspieszenie obsługi zgłoszeń oraz obniżenie kosztów związanych z tym procesem. Największym wyzwaniem przy wdrożeniu było realizowanie projektu dla wszystkich oddziałów spółki. Dodatkowo proces wprowadzania zmian nie mógł wpłynąć negatywnie na klientów PGNiG S.A. Dzięki informatyzacji działań związanych z obsługą reklamacji, skarg czy wniosków klientów, firma obecnie ma możliwość monitorowania całego przebiegu i obiegu dokumentów. Wszystkie te czynności miały na celu skrócenie czasu poświęcanego na rozpatrywanie zgłoszeń oraz usystematyzowanie działań związanych z tym procesem we wszystkich oddziałach spółki.

System Zarządzania Zgłoszeniami połączony został z Systemem Analitycznym. Umożliwia on tworzenie wielu raportów, które firma musi przygotowywać na potrzeby własnych kontroli związanych z jakością obsługi klientów oraz kontroli realizowanych przez UOKiK.

Dzięki przeszkoleniu z obsługi systemu ponad 900 pracowników, jakie prowadziła firma Ideo Sp. z o.o., możliwe było bardzo sprawne zaznajomienie się z nowymi procedurami dotyczącymi obsługi reklamacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *