banner
Ciekawostki

GdzieObejrze.pl, czyli nie kupuj kota w worku!

Od lat na rynku nie tylko polskim, zwłaszcza od upowszechnienia się Internetu, trwa niepisana wojna o klienta między tradycyjnymi sklepami a coraz popularniejszymi e-sklepami. Z badań wynika, że Polacy coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Internetu, jednak tradycyjny model handlu trzyma się również zupełnie dobrze. Czy możliwa jest sytuacja, by te dwie formy wymiany handlowej mogły istnieć obok siebie na jednej płaszczyźnie i konkurować ze sobą jak równy z równym? Okazuje się, że tak.
GdzieObejrze, czyli nie kupuj kota w worku

Nowo powstała platforma internetowa GdzieObejrze.pl pozwala na współistnienie obok siebie zarówno e-sklepów, jak i sklepów stacjonarnych. Serwis skupia oferty sklepów posiadających towar na własnym stanie magazynowym z możliwością obejrzenia go i to właśnie do nich skierowana jest ta usługa. Portal ma na celu zniwelowanie głównej bolączki zakupów w sieci, czyli kupowania towaru w ciemno, a także umożliwić sklepom stacjonarnym dostęp do Internautów oraz pomóc im w rozwoju własnej działalności.
Dzięki usłudze, jaką proponuje portal GdzieObejrze.pl, możliwe jest skoncentrowanie w jednym miejscu sklepów z różnych sektorów handlowych, co pozwoli wszystkim użytkownikom serwisu na szybkie i łatwe dotarcie do konkretnej usługi czy produktu. Internauci zaoszczędzą w ten sposób kosztowny czas, który normalnie musieliby poświęcić na wielogodzinne przeczesywanie sieci lub osobiste odwiedziny sklepów stacjonarnych, na co nie każdy może mieć czas ani ochotę.
Oferta GdzieObejrze.pl jest przeciwwagą dla wszędobylskich porównywarek cenowych, które często zestawiają produkty, które de facto są niedostępne dla kupujących. Serwis GdzieObejrze.pl skupia jedynie sklepy ze zaktualizowaną bazą z programów magazynowych, dzięki czemu potencjalny klient może fizycznie przed dokonaniem zakupu obejrzeć interesujący go towar i mieć pewność, że wybrany przez niego towar faktycznie istnieje.
Portal GdzieObejrze.pl to szansa dla sklepów internetowych oraz przede wszystkim stacjonarnych na łatwy i szybki sposób ekspozycji własnego asortymentu oraz równorzędną i zdrową konkurencję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.